علمی، پژوهشی و فناوری

مدیر اپل،

مدیرعامل و مدیر ارشد عملیات اپل در سفری غیرمنتظره به چین رفتند

تیم کوک، مدیرعامل و جف ویلیامز، مدیر ارشد عملیات اپل، برای معرفی محصولات اپل در چین به‌سر می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : تیم کوک، مدیر‌عامل اپل و جف ویلیامز، مدیر ارشد عملیات اپل، این هفته را در چین می‌گذرانند تا محصولات و ابتکارات اپل را در منطقه معرفی کنند. هم‌زمان با سفر این دو مقام ارشد اپل، تیم کوک در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo‌ فعال بود.

کوک و ویلیامز با دانشجویان دانشگاه کشاورزی چین و دانشگاه ژجیانگ ملاقات و نحوه‌ی استفاده از آیفون و آیپد، برای بهبود شیوه‌های کشاورزی پایدار را بررسی کردند. همچنین، مدیرعامل اپل از صندوق توسعه روستایی چین (CFRD) و مشارکت‌کنندگان در ارتقا و پایداری کشاورزی در چین تشکر کرد.

مقام‌های کوپرتینویی با چن‌من، عکاس مشهور مد چینی، نیز ملاقات کردند. چن‌من با استفاده از آیفون ۱۶ پرو مکس عکس‌هایی از کوک گرفت. کوک نیز با موسیقی‌دان مشهور چینی، Lexie Liu، دیدار کرد و دیدگاه خود از فرایند خلاقانه و نحوه‌ی استفاده از محصولات اپل، ازجمله آیفون و مک را با او به‌اشتراک گذاشت.

کوک و ویلیامز در طول سفر خود از توسعه‌دهندگان Gala Sports بازدید کردند. در آنجا بازی‌های NBA Rivals از‌طریق آیفون ۱۶ به‌نمایش گذاشته شد. همچنین، یکی از جنبه‌های مهم سفر کوک اعلام حمایت اپل از طرح پارک‌های ملی در چین ازطریق مشارکت با بنیاد کربن سبز چین (CGCF) بود.

در‌نهایت، این بازدید دومین سفر کوک به چین در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. سفر اول در مارس ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) هنگام افتتاح پنجاه‌و‌هفتمین فروشگاه اپل در منطقه‌ی چین بزرگ و ملاقات با تأمین‌کنندگان مهم اتفاق افتاد. هم‌زمان با سفر کوک و ویلیامز به چین، گرگ جوزویاک، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، از اروپا دیدن می‌کند.

https://stnews.ir/short/NYB2j
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: