علمی، پژوهشی و فناوری

موبایل و تبلت،

مشخصات فنی کامل گلکسی S24 FE فاش شد

گلکسی S24 FE با صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی، پردازنده‌ی Exynos 2400e، باتری بهبودیافته و دوربین‌های مشابه با گلکسی S23 FE روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : احتمالاً هیجان‌انگیزترین گوشی سامسونگ که قرار است امسال عرضه شود، گلکسی S24 FE است که پس از افشای برخی مشخصات در ماه‌های گذشته، حالا جزئیات بیشتری آن لو رفته است. تصاویر تبلیغاتی گلکسی S24 FE را در پنج رنگ مختلف نشان می‌دهند. این‌بار مشخصات اصلی این گوشی به‌طور کامل تأیید شده است.

انتظار می‌رود اندازه‌ی صفحه‌نمایش گلکسی S24 FE از ۶/۴ اینچ در گلکسی S23 FE به ۶/۷ اینچ افزایش یابد که با گلکسی S24 پلاس برابری می‌کند. بااین‌حال، صفحه‌نمایش نسخه‌ی فن ادیشن رزولوشن FHD+ و حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت خواهد داشت.

قلب تپنده‌ی گلکسی S24 FE پردازنده‌ی Exynos 2400e است. انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۴,۵۴۶ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند. در پنل پشتی قاتل پرچم‌دار جدید سامسونگ، دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.


رنگ‌های گرافیت، آبی، نقره‌ای/سفید، سبز و زرد نیز به بهبود ظاهر کلی دستگاه کمک می‌کنند. علاوه‌براین، دو رنگ دیگر وجود دارند که احتمالاً به‌صورت انحصاری ازطریق وب‌سایت سامسونگ در برخی بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

فون‌آرنا می‌نویسد که گلکسی S24 FE نیز از قابلیت‌های هوش مصنوعی فراوانی بهره خواهد برد و از تمام پیشرفت‌های اخیر سامسونگ در این زمینه برای بهبود عکاسی، ویرایش تصویر، مشاهده تصویر، عمر باتری و عملکرد کلی گوشی استفاده می‌کند.

درحال‌حاضر، می‌دانیم که این گوشی از مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی مانند Generative Edit و Circle to Search و Sketch to Image و Live Translate با کمک رابط کاربری One UI 6.1.1 پشتیبانی می‌کند؛ اما مطمئناً ویژگی‌های بیشتری نیز در زمان عرضه و اندکی پس‌از‌آن با انتشار One UI 7 ارائه خواهد شد.

مشخصات فنی کامل گلکسی S24 FE

انتظار می‌رود گلکسی S24 FE در ماه اکتبر با قیمتی بین ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار عرضه شود. شایان ذکر است که مدل پایه‌ی گلکسی S23 FE با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۶۰۰ دلار قیمت دارد؛ درحالی‌که گلکسی S24 با همین میزان فضای ذخیره‌سازی، با قیمت ۸۰۰ دلار فروخته می‌شود.

https://stnews.ir/short/4kKkg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: