دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ,علمی، پژوهشی و فناوری

در اختتامیه کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در ارومیه؛

موفقیت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حفظ نشان پنج ستاره

در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در ارومیه کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موفق به کسب پنج رتبه برتر در سال‌جاری گردید و با حفظ جایگاه خود در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پنج ستاره ماند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اصفهان: افسانه یکدانه سرپرست کمیته پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کمیته‌های تحقیقات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هر سال در کنگره «پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور» ارزشیابی می‌شوند و امتیاز می‌گیرند که بالاترین امتیاز، نشان «پنج ستاره» است.

وی افزود: بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین‌المللی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی اواسط شهریور امسال در ارومیه برگزار و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کسب پنج عنوان برجسته موفق به حفظ جایگاه پنج ستاره خود در کشور شد.

وی با بیان اینکه چکیده ۵۵۰ مقاله در این رویداد علمی انتخاب شد، اظهار کرد: ۵۵ مقاله از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای ارائه در کنگره پژوهش و فناوری انتخاب شد.

در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در ارومیه از « زهرا حاج هاشمی» برگزیده پژوهشگر برتر ( دانشگاه‌های تیپ یک) در سومین جشنواره پژوهش و فناوری، « کیمیا افشار» برگزیده ارائه پوستر پنل نوآوری و روش های نوین تشخیص و درمانی، « میلاد ماپار» سخنران برتر پنل ژنتیک ژن درمانی و پزشکی تشخیص سازی شده ، «مریم رحیمی» برگزیده ارائه پوستر پنل دارودرمانی کشف و ارزیابی داروهای نوین و «شیرین خطیب» به عنوان سفیر برتر کنگره تقدیر و تجلیل به عمل آمد. کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موفق شد با حفظ جایگاه خود در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اقتدار پنج ستاره بماند.

یکدانه افزود: ۱۳۰ دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این کنگره شرکت کرده بودند.

بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور با هدف تبادل یافته‌های علمی و ارتقای سطح علمی دانشجویان از ۱۵ تا ۱۷ شهریور امسال توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار شد.

 انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/N2d7X
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: