همایش‌ها و جشنواره‌ها ,علمی، پژوهشی و فناوری

نمایشگاه و دستاوردهای علمی_پژوهشی و فناوری در استان اردبیل برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه و دستاوردهای علمی_پژوهشی و فناوری در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اردبیل: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه و دستاوردهای علمی_پژوهشی و فناوری در استان اردبیل برگزار شد.

حافظعلی دلجو، معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: نقطه اوج و ابتکار عالی و قابل ستایش این نمایشگاه که باحضور مولفین، مبتکرین، متخرعین، پژوهشگران و نوآوران عرصه علم و فناوری و محصول ویژه استان برگزار گردید.

وی ادامه داد: این بار جوانان مبتکر و خلاق و مخترع اردبیلی بودن که در اردبیل مثل یک الماس درخشیدن و در نمایشگاه نیز مورد بازدید سردار محترم استان و مسئولین استان، و عموم شرکت کنندگان در مراسم رژه نیروهای مسلح قرار گرفت. 

دلجو تصریح کرد: در این نمایشگاه به دستاورد های انقلاب اسلامی در قالب بروشور و نمایش و صوت و انمیشن پرداخته شد و همچنین دستاورد های دانشجویان نخبه بسیج دانشجویی با حضور نخبگان به مردم و مسئولان استانی ارائه گردید.

وی افزود: این نمایشگاه شامل ۵ بخش، اثار مقالات و کتب برتر نویسندگان علمی بسیج دانشجویی و اختراعات مخترعین پژوهش و فناوری ، تفاهم نامه های فی ما بین پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی با مراکز علمی و پژوهشی استان و دستاوردهای علمی و تخصصی انقلاب اسلامی و نشست نخبگانی در محل نمایشگاه با علاقمندان علمی و مردمی می باشد.
 

https://stnews.ir/short/e8rRm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: