علمی، پژوهشی و فناوری

افشای اطلاعات جدیدی از پیسکل 9 پرو ایکس ال قبل از رونمایی،

پیکسل 9 پرو ایکس‌ال رقیب سرسختی برای آیفون خواهد بود

اخیراً، جزئیات قیمت حامل‌های آمریکایی برای گوشی‌های گوگل پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو ایکس‌ال فاش شده است. به طور قابل توجه، مدل ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال با قیمت ۱۱۹۹ دلار لیست شده بود. اکنون، گزارشی جدید جزئیات قیمت برای مدل پایه این دستگاه را به ما ارائه می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار اخیراً، جزئیات قیمت حامل‌های آمریکایی برای گوشی‌های گوگل پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو ایکس‌ال فاش شده است. به طور قابل توجه، مدل ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال با قیمت ۱۱۹۹ دلار لیست شده بود. اکنون، گزارشی جدید جزئیات قیمت برای مدل پایه این دستگاه را به ما ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : Mystery Lupin در پستی در شبکه اجتماعی ایکس فاش کرد که مدل پایه (۱۲۸ گیگابایتی) پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال از ۱۰۰۹ دلار شروع می‌شود. این پست نه تنها قیمت را فاش می‌کند، بلکه مشخصات دستگاه را نیز نشان می دهد که پیش‌تر از طریق یک تیزر تبلیغاتی لو رفته بود.

پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال می‌تواند دارای ۱۶ گیگابایت رم همراه با تراشه Tensor G4 باشد. انتظار می‌رود نمایشگر آن یک پنل ۶.۸ اینچی با گوریلا گلس ویکتوس ۲ و روشنایی حداکثری ۳۰۰۰ نیت باشد که نسبت به اطلاعات فاش شده قبلی بالاتر است. دوربین‌های پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال احتمالا شامل یک دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و تله‌فوتو هستند.

همچنین گفته می‌شود پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال با اندروید ۱۴ ارائه خواهد شد اما به زودی اندروید ۱۵ را نیز دریافت خواهد کرد. جالب اینجاست که در این پست به مدل ۱ ترابایتی پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال نیز اشاره شده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، این حافظه می‌تواند بالاترین میزان حافظه‌ای باشد که گوگل تاکنون در خط تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل خود ارائه کرده است.

در یک پست جداگانه، Lupin اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل که می‌تواند بخشی از سری پیکسل ۹ آینده باشد، به ما ارائه کرده است. این ویژگی‌ها شامل Pixel Studio، یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی؛ یک برنامه هواشناسی مبتنی بر هوش مصنوعی که خلاصه‌های آب و هوا را با نکاتی برای لباس پوشیدن به شما می‌دهد؛ ویژگی Reimagine که به شما امکان می‌دهد هر شیئی را در یک عکس به چیزی جدید تبدیل کنید؛ و در نهایت، Pixel Screenshots که به شما کمک می‌کند با استفاده از زبان طبیعی، اسکرین شات‌ها را پیدا کنید. پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال اخیراً در یک ویدیوی دست‌کاری شده که طراحی دستگاه را از همه زوایا نشان می‌داد، لو رفته بود. پیش از این، قاب‌های رسمی دستگاه نیز در رنگ‌های مختلف افشا شده بود.

https://stnews.ir/short/VpokP
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: