علمی، پژوهشی و فناوری

مدل‌های جدید کاسیو،

کاسیو مجموعه جدید ساعت های G-SHOCK را رونمایی کرد

مدل‌های جدید GA2100 ،GA700 ،GA100 ،GA110 و DW6900 ساعت های G-SHOCK کاسیو با ترکیبی از طراحی مدرن و قابلیت‌های فنی پیشرفته معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : کاسیو آمریکا با رونمایی مجموعه‌ی «سیاه و سفید»، دنیای ساعت های G-SHOCK را متحول کرد. این مجموعه شامل پنج مدل جدید با طراحی جسورانه و ترکیبی بی‌نظیر از بدنه‌ی مشکی مات و صفحه‌ی سفید براق است. مدل‌های به‌روز‌شده‌ی GA2100 ،GA700 ،GA100 ،GA110 و DW6900، با حفظ مقاومت و دوام مشهور G-SHOCK، ظاهری مدرن و شیک پیدا کرده‌اند. هر‌یک از این مدل‌ها با ویژگی‌های خاص خود از‌جمله کرونومتر دقیق و تایمر شمارش معکوس و مقاومت در‌برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر، تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌دهند.

به‌نقل از گیزموچاینا، مدل GA2100WD-1A از سری محبوب GA2100 با صفحه‌ی سفید خود، طراحی کلاسیک هشت ضلعی این ساعت را تکمیل کرده است. مدل GA700WD-1A نیز با ترکیب نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال و عقربه‌های چندبعدی در پس‌زمینه‌ی سیاه‌و‌سفید، ظاهری مدرن و جذاب به خود گرفته است.

مجموعه جدید G-SHOCK با ارائه مدل‌های به‌روز شده

مدل GA100WD-1A با تلفیق صفحه‌نمایش سفید با قابلیت کرونومتر میلی‌ثانیه و مقاومت مغناطیسی، تعادلی بین کارایی و زیبایی ایجاد می‌کند. مدل GA110WD-1A نیز با صفحه‌نمایش بزرگ همراه با صفحه‌ی سفید متضاد، ظاهری منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. مدل کلاسیک DW6900WD-1 با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش LCD سه گراف سفید، طراحی خود را به‌روز می‌کند و تجربه‌ای مدرن‌تر را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

تمام مدل‌ها به ویژگی‌هایی نظیر مقاومت در‌برابر ضربه و آب تا عمق ۲۰۰ متر، کرونومتر بسیار دقیق‌، تایمر شمارش معکوس، زنگ هشدار روزانه و نور پس‌زمینه‌ی LED مجهز شده‌اند که استانداردهای دوام و کارایی سری G-SHOCK را به‌طور کامل برآورده می‌سازد. این مجموعه از ۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) با قیمت ۱۱۰ تا ۱۴۰ دلار از‌طریق وب‌سایت رسمی G-SHOCK و فروشگاه‌های منتخب در‌دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

https://stnews.ir/short/4a5gA
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: