علمی، پژوهشی و فناوری

گلکسی M05 و گلکسی F05 با دریافت یک مجوز مهم به عرضه نزدیک شدند

البته هنوز اطلاعات خاصی درباره این گوشی‌ها در دسترس نیست.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : سامسونگ درحال آماده‌شدن برای عرضه گوشی‌های اقتصادی بیشتر در هند است. این شرکت به‌تازگی برای دو موبایل جدید گواهینامه BIS دریافت کرده است: SM-E055F/DS و SM-M055F/DS. این دستگاه‌ها احتمالاً به ترتیب گلکسی M05 و گلکسی F05 باشند. همچنین هر دو دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش «گیزموچاینا»، انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی M05 و F05 جانشین F04 و M04 شوند. درحالی‌که جزئیات و مشخصات زیادی از این گوشی‌های نسل بعد در دسترس نیست، ارتقاهای پیش‌بینی‌شده شامل عملکرد بهبودیافته و قیمت بالاتر در مقایسه با نسخه‌های قبلی است. در عین حال، می‌توانیم مشخصات و ویژگی‌های نسخه‌های قبلی را بررسی کنیم تا ایده‌هایی از پیشرفت‌های این گوشی‌های نسل بعد به دست آوریم.
گلکسی M05 و گلکسی F05 سامسونگ

مشخصات احتمالی گلکسی M04 و F04 سامسونگ

گلکسی M04 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با کیفیت +HD و وضوح 720 در 1600 پیکسل است. دوربین جلویی آن وضوح 5 مگاپیکسلی دارد، درحالی‌که پنل پشتی دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک فلش LED است. این گوشی از پردازنده Helio P35 بهره می‌برد و دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

گلکسی M04 یک اسلات کارت میکرو اس‌دی برای فضای ذخیره‌سازی اضافی دارد، از سیستم‌عامل اندروید 12 مبتنی بر OneUI برخوردار است و سامسونگ ارتقای سیستم‌عامل تا اندروید 14 را به مدت 2 سال تضمین می‌کند. این دستگاه به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های اتصال شامل دو سیم کارت، 4G VoLTE ،Wi-Fi، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا است.

گلکسی F04 سامسونگ به نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با بریدگی Infinity-V در بالای صفحه و رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده است. قدرت این دستگاه را تراشه مدیاتک هلیو P35 تأمین می‌کند که توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته گوشی سامسونگ از فناوری رم پلاس هم بهره می‌برد که تا 4 گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین شاهد پشتیبانی آن از کارت حافظه هستیم.

گلکسی F04 به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و پنل پشتی‌اش دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق را میزبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

https://stnews.ir/short/N2rng
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: