علمی، پژوهشی و فناوری

گوشی مستحکم ریلمی C61 معرفی شد

گوشی جدید ریلمی C61 رونمایی شد. این گوشی هوشمند با تمرکز روی دوام و استحکام فراوان ساخته شده است و از طراحی جدیدی بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : به‌ندرت پیش می‌آید که شرکت‌ها روی دوام گوشی‌های میان‌رده تأکید کنند. با‌این‌حال، گوشی مستحکم ریلمی C61 با قیمتی در سطح گوشی‌های پایین‌رده وارد بازار شده است. ریلمی C61 در پنل پشتی خود از برآمدگی مستطیلی براق برای قرارگیری لنزهای دوربین بهره می‌برد. سایر قسمت‌های قاب پشتی نیز از طراحی زیبایی برخوردار است.

با نگاه‌کردن به پنل جلویی گوشی، به‌دلیل وجود ناچ قطره‌ای ماهیت اقتصادی آن مشهود است. همچنین، حاشیه‌‌ی پایین صفحه‌نمایش کمی ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسد؛ در‌حالی‌که حاشیه‌های جانبی باریک هستند. این گوشی در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود.

گیزچاینا می‌نویسد که ریلمی C61 با صفحه‌نمایش LCD با وضوح HD+ و پردازنده‌ی Unisoc T612 و 4 یا ۶ گیگابایت رم خواهد شد. دوربین دوگانه‌ی این گوشی نیز متشکل از  دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی به‌همراه دوربین تشخیص عمق است. انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری 5000 میلی‌‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند. ریلمی تضمین می‌دهد که این باتری پس از 1000 چرخه‌ی شارژ، 80 درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی جدید ریلمی می‌توان به حسگر اثر‌انگشت جانبی آن اشاره کرد. 

با اینکه ریلمی C61 گوشی هوشمند میان‌رده‌ای محسوب می‌شود و از مشخصات فنی پایه‌ای برخوردار است، ویژگی‌های منحصربه‌فردی در بخش استحکام ارائه می‌دهد. این گوشی از گواهی IP54 برای مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب برخوردار است که خیال کاربران را از بابت آسیب‌های احتمالی راحت می‌کند.

برای داشتن صفحه‌نمایش مقاوم‌تر، ریلمی از شیشه تقویت‌شده استفاده کرده است. همچنین این گوشی گواهینامه‌ی قابلیت اطمینان بالای TUV Rheinland را دریافت است. افزون‌براین، ریلمی C61 به همراه فریم فلزی با محافظت ArmorShell عرضه می‌شود.

ریلمی C61 در چندین پیکربندی عرضه می‌شود:

4/64 گیگابایت: 7,699 روپیه هند (92 دلار آمریکا)
4/128 گیگابایت: 8,499 روپیه هند (100 دلار آمریکا)
6/128 گیگابایت: 8,999 روپیه هند (107 دلار آمریکا)
 

https://stnews.ir/short/NDZbv
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت