مشاهده اخبار از طریق شبکه های اجتماعیمشاهده
انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب« بازاریابی کارآفرینانه » با رویکردی به حوزه علوم انسانی، به ویژه بازاریابی، مدیریت، مدیریت بازرگانی، خلاقیت و کارآفرینی را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : این کتاب توسط دکتر محمد باشکوه اجیرلو و دکتر بهمن خداپناه اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر وجیهه وفایی دانشآموخته کارآفرینی دانشگاه تهران و فریبا مصری عیسیلو کارشناس ارشد کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی تالیف شده است.
در دنیــای امــروز، دگرگونیهــای بــسیار زیــاد همــراه بــا گــسترش رقابــت در زمینههایی متنوع، بهویژه در بازارها، مشاهده میشود. این فراز و نشیب ها توأم با فرصت ها و تهدیدهایی برای جوامع میباشند که از نگاه کارآفرینان هوشیار پنهان نمیمانند. کارآفرینی در جوامع امروز عامـل رشـد و توسـعه و موتور محرکه اقتصاد میباشد. از سوی دیگر همانگونه که نظریه پردازان میگویند« بازارها به شدت در حال تغییر هستند»، پس بازاریابی هم باید با این دگرگونیها همگام شده و بهروز گردد. همانطور که شرکت ها و سازمان های بزرگ برای موفقیت و فروش بیشتر به بازاریابی نیاز دارند، شرکت های نوپا، کوچک و کارآفرینانه نیز بدون بهکارگیری استراتژیهای موثر بازاریابی، شکست خواهند خورد. اما این نوع شرکت ها سرمایه و تجربه بالایی ندارند و نیازمند راهکارها، تکنیکها و استراتژیهای ساده و خلاقانه برای بازاریابی هستند.
در کتاب« بازاریابی کارآفرینانه » ایدهها، روشها، تکنیکها و رویکردهایی برای بازاریابی کارآفرینانه و مبتنی بر نوآوری پیشنهاد شده است که میتواند به شرکت های کارآفرینانه و کوچک کمک نماید تا کسب وکار خود را رونق بخشیده و توسعه دهند. بهنظر میرسد امروزه شبکه جهانی اینترنت، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و ... ابزارهایی مدرن و مناسب برای کارآفرینان نوپا و کسب وکارهای کوچک و متوسط میباشند که میتوانند فرصتها و چالشهایی جدید در زمینه بازاریابی کارآفرینانه فراهم کنند.
در این کتاب تلاش شده است فهرست مطالب به صورت راهنمایی عملی و گام به گام برای استارتآپها و کسب و کارهای کوچک تنظیم گردد و یک نقشه راه روشن و واقعی برای آنها فراهم گردد؛ در این راستا از مثالها و نمونههای واقعی ایرانی و خارجی استفاده گردیده تا خواننـدگان بـا کـاربرد موضـوعات، مفـاهیم، نظریـههـا، اصول و روش های قدیم و جدید بازاریابی آشنا شوند.
کتاب« بازاریابی کارآفرینانه » با 326 صفحه ای و در 5 بخش و 8 فصل تالیف شده است و به قیمت 1800000 ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.
1403/03/20 12:00
1403/03/16 11:44
1403/03/16 08:53
وزیر علوم در شورای راهبری موسسه ISC مطرح کرد:
ایجاد بستر تشویقی برای انتشار مقالات علوم انسانی ایرانی در دنیا1403/03/13 13:04